Planes SYSGES

/Planes SYSGES
Planes SYSGES2019-06-12T09:14:28+00:00

UN PLAN PARA CADA NECESIDAD

Protección de tus sistemas las 24h del día, TODOS los días del año.

Nuestro servicio de monitorización establece vigilancia continua y mediante las revisiones periódicas se permite detectar amenazas críticas a corto y largo terminio, dando solución a las incidencias detectadas de forma correctiva y preventiva.

SYSGES INICIAL

60€/mes
  • Contrato ANUAL
  • Monitorización 24×7 servidor
  • Acceso on-line SYSGES
  • Mantenimiento (*)
  • Asistencia via mail
  • Proceso de alertas 8×5
  • Reenvio de alertas
  • Possibilitat AMPLIACIÓN PLAN (**)

SYSGES BÀSIC

125€/mes
  • Contrato ANUAL
  • Monitorización 24×7 servidor
  • Acceso on-line SYSGES
  • Mantenimiento (*)
  • Asistencia via mail
  • Proceso de alertas 8×5
  • Reenvio de alertas
  • Possibilitat AMPLIACIÓN PLAN (**)

SYSGES AVANÇAT

180€/mes
  • Contrato ANUAL
  • Monitorización 24×7 servidor
  • Acceso on-line SYSGES
  • Mantenimiento (*)
  • Asistencia via mail
  • Proceso de alertas 8×5
  • Reenvio de alertas
  • Possibilitat AMPLIACIÓN PLAN (**)

Para contratar el servicio, podeis contactar con nosotros por teléfono o mail.

Muchas gracias.

Los PLANES incluyen:

  • Cuotas mensuales

  • Acceso al Área de Cliente

MANTENIMIENTO (*)

  • Mantenimiento preventivo

  • Mantenimiento correctivo

  • Informe MENSUAL

  • Informe ANUAL

AMPLIACIÓN PLAN(**)

  • Servicios presenciales

  • Asistencia 24×7

  • Contratación de SLA

  • Asistencia via teléfono

  • Que és SYSGES?

    SYSGES és un sistema de monitoratge i control sobre tota la infraestructura informàtica del teu negoci (servidors crítics, serveis necessaris, …).

  • En què consisteix el servei?

    Posada en marxa i manteniment de monitoratge 24×7 del servidor des del nostre entorn al núvol basat en NAGIOS. Aquest, efectua un control de diferents punts de funcionament dels servidor, presentant informació sobre l’estat actual a més de recopilar informació històrica que permet generar gràfics d’evolució. L’entorn és accessible pel client de manera que és possible en qualsevol moment, consultar qualsevol d’aquesta informació.

  • Accions correctives i preventives

    Dues hores mensuals per efectuar una revisió periòdica en remot de manteniment preventiu, correctiu i/o aquelles tasques que siguin sol·licitades expressament. Es donarà prioritat a aquelles accions que calgui realitzar per corregir problemes reportats pel monitoratge.